Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan kirjaani ja jatkossa kenties useampaakin (työn alla). Tälle ensimmäiselle olen antanut nimeksi ”Tee meistä seuraajiasi”. Kirjassa seuraillaan Jeesuksen jalanjäljissä hänen tärkeimpiin opetuksiinsa, jotka ovat mitä parhainpia opasteita häntä seuraaville.
Kirja sopii hyvin luettavaksi vastauskoontulleille ja vähän pidemmällekin edistyneille. Kaikenlainen palautekin on tervetullutta. Niin ja voihan artikkelien aiheista herätellä keskusteluakin.
Postaan kirjaa luku kerrallaan ja asettelen ne luonnolliseen lukujärjestykseen, eli ensimmäisestä viimeiseen. (Käännetty järjestys sille mitä yleisesti käytetään blogeissa.)
Oma taustani on se, että olen toiminut toistakymmentä vuotta hengellisessä nuorisotyössä ja Raamatun opettajana
Kommentoimaan pääset klikkaamalla artikkelin otsaketta

Vastaa